Välkommen!

Bakom nyfiQen står en småbarnsmamma med stort intresse för färg och form. Vid sidan av mitt ordinarie heltidsarbete försöker jag producera två kollektioner per år. Jag syr mjuka och sköna barnkläder i god kvalité i glada färger med små detaljer som ”sticker ut”. Kläderna skall passa lika bra för såväl flickor som pojkar och finns i storlek 62 upp till 116 cl. Tygerna jag använder tillverkas företrädesvis i Sverige och Danmark. Grundkollektionen består av byxor, tröjor, tunikor och klänningar men jag syr även upp på beställning. Förutom barnkläder så kan du hitta tillbehör såsom haklappar, dreggelscarfar, väskor, filtar, blöjfodral.


..

Klänning - Zingo


En klänning med mycket rörelsevidd i singoallamodell. Kort ärm med resår i ärmslut och resår i halsringning. Klänningen är dekorerad med brodyr i halsringning, ärmslut och vid fåll. Klänningen är sydd i svalt poplinliknande bomullstyg



Färg:
Ljusblå/vit-rutig med röd brodyr


Storlek:
62/68, 74/80, 86/92, 98/104 och 110/116


Pris: 320 kr