Välkommen!

Bakom nyfiQen står en småbarnsmamma med stort intresse för färg och form. Vid sidan av mitt ordinarie heltidsarbete försöker jag producera två kollektioner per år. Jag syr mjuka och sköna barnkläder i god kvalité i glada färger med små detaljer som ”sticker ut”. Kläderna skall passa lika bra för såväl flickor som pojkar och finns i storlek 62 upp till 116 cl. Tygerna jag använder tillverkas företrädesvis i Sverige och Danmark. Grundkollektionen består av byxor, tröjor, tunikor och klänningar men jag syr även upp på beställning. Förutom barnkläder så kan du hitta tillbehör såsom haklappar, dreggelscarfar, väskor, filtar, blöjfodral.


..

Body long R



Body med kort raglanärm. Sprund i raglansömmen som knäpps med tryckknapp gör det enkelt vid påklädningen. Matchande färg på dekorsöm över raglansömmen och mudd. Bodyn har snäv passform.







Färg:
Ingrids husvagnssemester - grön med svart tryck och cerice dekor
Ingrids husvagnssemester - turkos med svart tryck och orange dekor
Turkosa moln med röd dekor


Storlek: 62/62 och 74/80

Pris: 240 kr