Välkommen!

Bakom nyfiQen står en småbarnsmamma med stort intresse för färg och form. Vid sidan av mitt ordinarie heltidsarbete försöker jag producera två kollektioner per år. Jag syr mjuka och sköna barnkläder i god kvalité i glada färger med små detaljer som ”sticker ut”. Kläderna skall passa lika bra för såväl flickor som pojkar och finns i storlek 62 upp till 116 cl. Tygerna jag använder tillverkas företrädesvis i Sverige och Danmark. Grundkollektionen består av byxor, tröjor, tunikor och klänningar men jag syr även upp på beställning. Förutom barnkläder så kan du hitta tillbehör såsom haklappar, dreggelscarfar, väskor, filtar, blöjfodral.


..

Body short R






Body med kort raglanärm. Sprund i raglansömmen som knäpps med tryckknapp gör det enkelt vid påklädningen. Matchande färg på dekorsöm över raglansömmen och mudd. Bodyn har snäv passform.





Färg:
Stark orange med flodhästar, ärm i enfärgat orange och vitt kantband (bild se under tischa short R)
Turkosblå med flodhästar, ärm i randigt svart/vit och vitt kantband
Enfärgad limegrön med mönstrat kantband
Randig rosa/gul med rosa kantband
Blommönstrad med vita ärmar och turkost kantband
Landskapsmönstrad med orange kantband (bild se under tischa short R)
Mörkblå med stjärnor och röd/vit-randig ärm och ljusblå kantband



Storlek: 62/62, 74/80


Pris: 240 kr